Afleveren

 


Afleveren

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen door Marjon Snieders Schoenen?
De orderbevestiging komt via de email. Het is daarom belangrijk dat U het goede e-mailadres opgeeft. Via de orderbevestiging per mail geven wij aan dat de bestelprocedure succesvol is verlopen en dat wij uw order hebben ontvangen.

Kan ik het pakket ook naar een ander adres laten versturen?
Ja, dat kan. U kunt tijdens de bestelprocedure aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien u een ander adres voor aflevering wenst te gebruiken kunt u dit hier aangeven.

Met welke vervoerder worden de pakketten verzonden?
Wij versturen onze pakketten binnen Nederland en naar Duitsland met PostNL en naar Belgie met de Belgische Taxipost.
U kunt er natuurlijk ook altijd voor kiezen om uw bestelling in een van onze winkels op te halen, aan de Maasstraat 30 te Weert of Neerstraat 34 in Roermond. Klik hier voor een routebeschrijving.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer u op maandag t/m vrijdag voor 15.00 bestelt, wordt het pakketje in principe binnen 1-3 werkdagen bij u afgeleverd. Wanneer u vrijdag na 15:00 uur, zaterdag of zondag bestelt, dan kunt u uw bestelling op dinsdag of woensdag thuis verwachten.

Waar kan ik de status van mijn bestelling terugvinden?
U kunt de status van uw bestelling terug vinden in uw account. Onze bestellingen worden binnen Nederland bezorgd door PostNL. Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost. 

Bestelling volgen binnen Nederland
In dat geval ziet u in uw Bestelstatus een 3S nummer bij de bestelling. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen.
Wanneer uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft en deze is met PostNL verzonden, dan staat er in uw bestelstatus een 3S-nummer achter het bestelnummer. Als u op dit nummer klikt, kunt u op de site van PostNL  zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.
Het kan voorkomen dat u, na het klikken op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wat is de levertijd naar een buitenlands afleveradres?
Voor bestellingen die verzonden worden naar Belgie geldt een levertijd van ca. 2-3 werkdagen. U kunt uw bestelling naar Belgie volgen via www.taxipost.be, door uw toegezonden barcode in te voeren. Voor het volgen van bestellingen naar Duitsland (levertijd ca. 5 werkdagen) neemt u het beste hierover contact op met onze klantenservice

Hoe wordt mijn  bestelling geleverd?
Uw pakketje wordt binnen Nederland bezorgd door PostNL. PostNL biedt het pakketje twee keer aan. Indien u dan niet thuis bent, wordt er een briefje in de brievenbus gedaan, waarop staat bij welk dichtstbijzijnde postkantoor u het pakketje op kunt halen.

Worden er verzendkosten gerekend?
Marjon Snieders Schoenen rekent geen verzendkosten binnen Nederland en Belgie (vanaf euro 50,00 bestelbedrag. Bij bestellingen onder de €  50,00 worden €  5,95 verzendkosten berekend). Het retour sturen van artikelen is ook gratis met uitzondering van afgeprijsde artikelen, dan zijn de retourkosten voor rekening van u. Mocht u de gehele bestelling van onder de €  50,00 retour sturen, dan krijgt u het gehele bedrag inclusief de verzendkosten terug gestort. Naar Duitsland wordt euro  12,50 verzendkosten berekend en zijn ook retourkosten voor rekening van de klant. Maar ook hiervoor geldt dat als de totale bestelling retour wordt gestuurd het gehele bedrag inclusief de €  12,50 verzendkosten terug wordt gestort.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Voor elke bestelregel staat een afbeelding van een “rood kruis”en hiermee kunt u de bestelregel verwijderen.
Mocht u na de betaling te hebben gedaan, toch de bestelling nog willen annuleren,  dan kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Als u in uw bericht het ordernummer vermeld, dan zorgen wij dat het geld geretourneerd wordt en  uw bestelling niet verzonden wordt. Doe dit wel zo snel mogelijk, want  wij versturen de meeste pakketten binnen 24 na het ontvangen van de betaling!

Onze vermelding op http://www.keurmerk.info