Klachten


Klachten

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
Ondanks de constante zorg en aandacht die Marjon Snieders Schoenen  aan haar producten besteedt, en ondanks dat Marjon Snieders Schoenen  is aangesloten bij het onafhankelijke Stichting Webshop Keurmerk, is het mogelijk dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval stuurt u een email met vermelding van uw ordernummer naar klantenservice@marjonsnieders.nl. Uw klacht zal direct worden behandeld. Wij zullen de klacht, conform de algemene voorwaarden Webshop Keurmerk, in ieder geval binnen 14 dagen afhandelen.
U kunt natuurlijk ook altijd telefonisch contact met ons opnemen +31 (0) 495 76 00 10, en u kunt altijd bij onze winkel aan de Maasstraat 30 in Weert of Neerstraat 34 in Roermond terecht. Klik hier voor een routebeschrijving.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Onze vermelding op http://www.keurmerk.info