Klantenservice

Hieronder staat een lijst met veelgestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussen zitten of kun je het niet goed vinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

 

Wij zijn telefonisch bereikbaar op +31 (0)475 227 060 (op werkdagen van 9.00u tot 17.00u)


Of stuur een e-mail:  [email protected]


Of maak gebruik van het formulier op deze pagina


WhatsApp +31 (0)6 83 97 70 45

Elke dag bereikbaar voor vragen over de collectie, hulp bij online shoppen en natuurlijk styling advies!


Ophalen in de winkel

Shop online je favoriete items en kom je bestelling afhalen in de winkel.

 

Onze vestigingsgegevens:

Marjon Snieders Shoes, Fashion &More

Neerstraat 34

6041 KC Roermond

 

Kvk-nummer: 17211022

BTWnr.: NL818918421.B01

1 Garantie
1.1 Welke garantie geldt er voor de artikelen?

Service en kwaliteit staan voorop bij Marjon Snieders. Wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken samen naar een oplossing.

 

1.2 Wat is de garantie voor de SALE-artikelen?

Voor de SALE-artikelen geldt dezelfde garantie als voor alle andere artikelen in onze collectie. Kwaliteit heeft namelijk niets te maken met het feit of artikelen wel of niet in de SALE terecht komen. Mocht je hierover vragen hebben, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

 

2 Covid-19
2.1 Kan ik in de winkel veilig shoppen volgens de richtlijnen van het RIVM?

Wij volgen in de winkel de landelijke richtlijnen van het RIVM en passen -indien nodig- onze protocollen aan. Zo dragen wij zorg voor extra hygiënische maatregelen en blijven medewerkers met (lichte) klachten thuis. We vragen je bij binnenkomst je handen te desinfecteren, en adviseren het dragen van een mondkapje. Heb je klachten? Blijf thuis en wacht tot je 24-uur klachtenvrij bent.

3 Account
3.1 Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, je kunt zelf kiezen of je je gegevens wilt laten registeren tijdens de eerste bestelling, of niet. Je kunt zonder registratie ook gewoon bestellen.

Wel werkt het sneller en makkelijker om een account aan te maken.

Enkele voordelen van een persoonlijk account zijn:
- snel en eenvoudig inloggen met je e-mailadres en zelfbedachte wachtwoord
- met één druk op de knop inzicht in lopende bestellingen en rekeningoverzicht
- je kunt zelf je adresgegevens en betaal- en bezorgvoorkeuren wijzigen
- een persoonlijke wensenlijst waarin je snel jouw favoriete producten kunt terugvinden en bestellen
- automatisch 5% sparen bij elke bestelling (m.u.v. sale)

 

3.2 Hoe maak ik een account aan?

Tijdens het plaatsen van je eerste bestelling kun je een account aanmaken, door je e-mailadres en een zelf te kiezen wachtwoord in te vullen. Of je  klikt hier om nu een account aan te maken.

 

3.3 Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?

Tijdens de bestelling procedure (bij het afrekenen) kun je in het vakje "wachtwoord vergeten?” met je e-mailadres inloggen om een nieuw wachtwoord in te vullen, of klik hier als je jouw wachtwoord vergeten bent en dit nu direct wilt doen. Je komt vervolgens op een pagina waar je je e-mailadres kunt achterlaten. Binnen enkele minuten ontvangt je een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link. Klik op die link om een nieuw wachtwoord op te geven.

Hieronder staan nog wat algemene tips voor het kiezen van jouw unieke wachtwoord. Deze tips zijn niet alleen voor www.marjonsnieders.nl van toepassing, maar voor alle situaties waarin wachtwoorden nodig zijn.

1. Gebruik altijd voor iedere website of login een verschillend, uniek wachtwoord.
2. Wijzig je wachtwoorden regelmatig.
3. Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens (hoe meer hoe beter).
4. Een goed wachtwoord bevat hoofdletters en kleine letters, cijfers, en speciale tekens. Gebruik geen al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals namen of geboortedata.

 

4 Bestellen
4.1 Hoe zoek ik het makkelijkste het juiste artikel?

Bovenin de pagina kun je “zoeken” op bijvoorbeeld een model, merk of maat.
Verder kun je onder de categorieën damesschoenen, laarzen, damestassen en merken in het hoofdmenu zoeken op merk, model, maat, kleur, hakhoogte, materiaal, stijl, seizoen, type zool en prijs. Door de vakjes aan te vinken kun je een meest gewenste selectie maken.

 

4.2 Hoe plaats ik een bestelling?

Indien je het gewenste artikel hebt geselecteerd, en de gewenste maat en kleur hebt opgegeven, klik je op de knop “in winkelwagen”.
Je krijgt nu een overzicht van de bestelling. Je kunt nu doorgaan met het afronden van de bestelling of op de knop “verder winkelen” klikken.

Ook kun je ALTIJD  de bestelprocedure afbreken door op de knop “annuleer bestelling” te klikken.

 

5 Afleveren
5.1 Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen door Marjon Snieders?

De orderbevestiging komt via de email. Het is daarom belangrijk dat je het goede e-mailadres opgeeft. In onze checkout vragen wij daarom ook om je e-mailadres 2 keer in te vullen zodat hier geen spelfouten in zitten. Via de orderbevestiging per mail geven wij aan dat de bestelprocedure succesvol is verlopen en dat wij je order hebben ontvangen.

 

5.2 Kan ik het pakket ook naar een ander adres laten versturen?

Ja, dat kan. Je kunt tijdens de bestelprocedure aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien je een ander adres voor aflevering wenst te gebruiken kun je dit hier ook aangeven.

 

5.3 Met welke vervoerder worden de pakketten verzonden?

Wij versturen onze pakketten binnen Nederland en Europa met DPD alleen naar België met de belgische Bpost.

Je kunt er natuurlijk ook altijd voor kiezen om je bestelling in onze winkel op te halen aan de Neerstraat 34 in Roermond. Klik hier voor een routebeschrijving.

 

5.4 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je werkdagen van maandag t/m vrijdag vóór 15.00 bestelt, wordt het pakketje in principe binnen 1-3 werkdagen bij je thuis afgeleverd. Wanneer je ná 15:00 uur bestelt evenals op vrijdag, zaterdag of zondag, dan kun je de bestelling op dinsdag of woensdag thuis verwachten.

 

5.5 Waar kan ik de status van mijn bestelling terugvinden?

Je kunt de status van je bestelling terug vinden in je persoonlijke account. Onze bestellingen worden binnen Nederland en alle andere landen in Europa bezorgd door DPD. Naar Belgie verzenden wij de bestellingen met de belgische Bpost. Wij verzenden de bestellingen altijd als pakketpost, dus altijd met een track&trace code die je automatisch via mail ontvangt op het moment dat je bestelling is ingeleverd bij DPD. 

5.6 Bestelling volgen binnen Nederland

In dat geval ziet je in je bestelstatus een track&tracenummer bij de bestelling. Met dit nummer kun je op de site van DPD www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/volgen het verzendtraject van je pakket volgen.

Wanneer je bestelling de status ‘verzonden’ heeft en deze is met DPD verzonden, dan staat er in de bestelstatus een track&trace nummer achter het bestelnummer. Als je op dit nummer klikt, kun je op de site van DPD zien waar je pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

Het kan voorkomen dat je, na het klikken op het track&trace nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het track&trace nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat DPD het track&trace nummer nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt je bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

 

5.7 Wat is de levertijd naar een buitenlands afleveradres?

Voor bestellingen die verzonden worden naar België geldt een levertijd van ca. 2-3 werkdagen. Je kunt je bestelling naar België volgen via www.bpost.be, door je toegezonden barcode in te voeren. Voor het volgen van bestellingen naar de andere landen binnen Europa (levertijd ca. 5 werkdagen) kun je dit het checken via DPD www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/volgen of neem hierover contact op met onze klantenservice.

 

5.8 Hoe wordt mijn  bestelling geleverd?

Je pakketje wordt binnen Nederland en Europa bezorgd door DPD. DPD biedt het pakketje 1 keer aan. Indien je dan niet thuis bent, wordt er een briefje in de brievenbus gedaan waarop staat bij welk dichtstbijzijnde DPD parcelshop je het pakketje op kunt halen.

Naar Belgie wordt je bestelling verzonden via Bpost. Ook zij bieden het pakket 1x aan en indien je niet thuis bent wordt dit bij het dichtstbijzijnde Bpost afhaalpunt afgeleverd.

 

5.9 Worden er verzendkosten gerekend?

Wij rekenen geen verzend- en retourkosten binnen Nederland, Belgie en Duitsland voor alle niet afgeprijsde artikelen (vanaf € 99,00 bestelbedrag). Voor artikelen besteld met een actiecode rekenen wij binnen Nederland, Belgie en Duitsland ook geen verzendkosten. De kosten voor retour sturen, van artikelen besteld met een actiecode, bedragen € 6,95 indien je gebruik maakt van ons retouretiket. Dit is niet verplicht, je mag ook een eigen verzendetiket van een eigen gekozen vervoerder gebruiken (dan is het versturen wel op eigen risico, dus het beste kun je dan het pakket voldoende verzekerd versturen). Voor afgeprijsde artikelen rekenen wij € 6,95 verzendkosten*. De kosten voor het retour sturen van afgeprijsde artikelen bedragen € 6,95.  *Let op! Indien je de gehele bestelling retour stuurt ontvang je het aankoopbedrag inclusief de eventueel in rekening gebrachte verzendkosten terug. Indien je een deel van de bestelling retour stuurt wordt alleen het aankoopbedrag van het betreffende artikel teruggestort en blijven de verzendkosten voor rekening van de klant. Je kunt gebruik maken van ons retouretiket (niet verplicht) maar je mag ook zelf de vervoerder bepalen of de artikelen zelf terug brengen naar een van onze winkels. Indien je gebruik maakt van ons retouretiket dan worden de kosten hiervan €  6,95 in mindering gebracht op het terug te storten bedrag (nogmaals; alleen bij afgeprijsde artikelen!) 

5.10 Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Voor elke bestelregel staat een afbeelding van een “rood kruis”en hiermee kunt u de bestelregel verwijderen.
Mocht u na de betaling te hebben gedaan, toch de bestelling nog willen annuleren,  dan kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Als u in uw bericht het ordernummer vermeld, dan zorgen wij dat het geld geretourneerd wordt en  uw bestelling niet verzonden wordt. Doe dit wel zo snel mogelijk, want wij versturen de meeste pakketten binnen 24 na het ontvangen van de betaling!

 

6 Nieuwsbrief
6.1 Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Door te klikken op “nieuwsbrief” onderaan de pagina kun je je eenvoudig aanmelden voor onze nieuwsbrief. Je hoeft alleen maar je naam en e-mailadres in te vullen. Je ontvangt dan in je mailbox altijd de laatste acties, aanbiedingen en informatie over de nieuwste collectie en trends.

 

6.2 Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?

Onderaan elke nieuwsbrief kun je je tevens uitschrijven voor de nieuwsbrief