Klantenservice

Hieronder staat een lijst met veelgestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen zitten of kunt u het niet goed vinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

 

Wij zijn telefonisch bereikbaar op +31 (0)495 76 00 10 (op werkdagen van 9.00u tot 17.00u)

 

U kunt ons ook een e-mail sturen:  [email protected]

Of maak gebruik van het formulier op deze pagina.

 

Onze vestigingsgegevens zijn:

 

Marjon Snieders Shoes, Fashion &More

Neerstraat 34

6041 KC Roermond

 

Kvk-nummer: 17211022

BTWnr.: NL818918421.B01

1 Covid-19
1.1 Kan ik in de winkel veilig shoppen volgens de richtlijnen van het RIVM?

Bij binnenkomst in de winkel vragen we je om gebruik te maken van onze desinfecterende handgel. Ook kun je gebruik maken van (wegwerp-) handschoenen die je bij binnenkomst worden aangeboden. We houden 1,5 meter afstand, daardoor kunnen we schoenen en kleding alleen aangeven, maar kunnen we niet helpen met het aan- en uittrekken van de artikelen.
- Deurklinken, kassa en pinautomaat worden meerdere keren per dag schoongemaakt.
- We hebben de winkel zó ingericht dat je veilig kunt winkelen én passen.
- Personeel met klachten blijven thuis tot ze minimaal 24-uur klachtenvrij zijn.
- Liever privé shoppen? We zoeken graag naar een passende datum en tijd. Neem voor de mogelijkheden contact op met onze klantenservice op +31 (0)495 76 00 10
 

2 Account
2.1 Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, u kunt zelf kiezen of u uw gegevens wilt laten registeren tijdens de eerste  bestelling, of niet. U kunt zonder registratie gewoon bestellen.
Wel werkt het sneller en makkelijker om een account aan te maken.
Enkele voordelen van een persoonlijk account zijn:
- snel en eenvoudig inloggen met uw e-mailadres en zelfbedachte wachtwoord
- met een druk op de knop inzicht in lopende bestellingen en rekeningoverzicht
- u kunt zelf uw adresgegevens en betaal- en bezorgvoorkeuren wijzigen
- een persoonlijke wensenlijst waarin u snel uw favoriete producten kunt terugvinden en bestellen

2.2 Hoe maak ik een account aan?

Tijdens het plaatsen van uw eerste bestelling kunt u een account aanmaken, door uw e-mailadres en een zelf te kiezen wachtwoord in te vullen. Of u klikt hier om nu een account aan te maken.

2.3 Ik ben wel klant, maar wil mijn accountgegevens wijzigen. Hoe doe ik dat?
2.4 Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?

Tijdens de bestellingsprocedure (bij het afrekenen) kunt u in het vakje “uw wachtwoord vergeten” met uw e-mailadres inloggen om een nieuw wachtwoord in te vullen, of klik hier als u uw wachtwoord vergeten bent en dit nu direct wilt doen. U komt vervolgens op een pagina waar u uw e-mailadres kunt achterlaten. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link. Klik op die link om een nieuw wachtwoord op te geven.

Hieronder staan nog wat algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord. Deze tips zijn niet alleen voor www.marjonsnieders.nl van toepassing, maar voor alle situaties waarin wachtwoorden nodig zijn.
1. Gebruik altijd voor iedere website of login een verschillend, uniek wachtwoord.
2. Wijzig uw wachtwoorden regelmatig.
3. Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens (hoe meer hoe beter).
4. Een goed wachtwoord bevat hoofdletters en kleine letters, cijfers, en speciale tekens. Gebruik geen al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals namen of geboortedata.

3 Garantie
3.1 Welke garantie geldt er voor de artikelen?

Service en kwaliteit staan voorop bij Marjon Snieders Schoenen. Wanneer u niet tevreden bent over de kwaliteit van uw product dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken met u naar een oplossing.

3.2 Wat is de garantie voor de SALE-artikelen?

Voor de SALE-artikelen geldt dezelfde garantie als voor alle andere artikelen in onze collectie. Kwaliteit heeft namelijk niets te maken met het feit of artikelen wel of niet in de SALE terecht komen. Mocht u hierover vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

3.3 Wat is de garantie voor de OUTLET-artikelen?

Outlet-artikelen zijn artikelen van het voorgaande seizoen (-en). Mocht u hierover vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Verder geldt altijd dat de wettelijke garantie van toepassing is. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

4 Bestellen
4.1 Hoe zoek ik het makkelijkste het juiste artikel?

Bovenin de pagina kunt u “zoeken” op bijvoorbeeld een model, merk of maat.
Verder kunt u onder de categorieën  damesschoenen, herenschoenen, laarzen, damestassen en merken in het hoofdmenu zoeken op merk, model, maat, kleur, hakhoogte, materiaal, stijl, seizoen, type zool en prijs. Door de vakjes aan te vinken  kunt u een door u meest  gewenste selectie maken.

4.2 Hoe plaats ik een bestelling?

Indien u het gewenste artikel hebt geselecteerd, en de gewenste maat en kleur hebt opgegeven, drukt u op de knop “in winkelwagen”.
U krijgt nu een overzicht van de bestelling. U kunt nu doorgaan met het afronden van de bestelling of op de knop “verder winkelen” drukken.
Ook kunt u ALTIJD  de bestelprocedure afbreken door op de knop “annuleer bestelling”te drukken.

5 Afleveren
5.1 Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen door Marjon Snieders?

De orderbevestiging komt via de email. Het is daarom belangrijk dat U het goede e-mailadres opgeeft. Via de orderbevestiging per mail geven wij aan dat de bestelprocedure succesvol is verlopen en dat wij uw order hebben ontvangen.

5.2 Kan ik het pakket ook naar een ander adres laten versturen?

Ja, dat kan. U kunt tijdens de bestelprocedure aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien u een ander adres voor aflevering wenst te gebruiken kunt u dit hier aangeven.

5.3 Met welke vervoerder worden de pakketten verzonden?

Wij versturen onze pakketten binnen Nederland en naar Duitsland met PostNL en naar Belgie met de Belgische Taxipost.
U kunt er natuurlijk ook altijd voor kiezen om uw bestelling in onze winkel op te halen aan de Neerstraat 34 in Roermond. Klik hier voor een routebeschrijving.

5.4 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer u op maandag t/m vrijdag voor 15.00 bestelt, wordt het pakketje in principe binnen 1-3 werkdagen bij u afgeleverd. Wanneer u vrijdag na 15:00 uur, zaterdag of zondag bestelt, dan kunt u uw bestelling op dinsdag of woensdag thuis verwachten.

5.5 Waar kan ik de status van mijn bestelling terugvinden?

U kunt de status van uw bestelling terug vinden in uw account. Onze bestellingen worden binnen Nederland bezorgd door PostNL. Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost. 

5.6 Bestelling volgen binnen Nederland

In dat geval ziet u in uw Bestelstatus een 3S nummer bij de bestelling. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen.
Wanneer uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft en deze is met PostNL verzonden, dan staat er in uw bestelstatus een 3S-nummer achter het bestelnummer. Als u op dit nummer klikt, kunt u op de site van PostNL  zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.
Het kan voorkomen dat u, na het klikken op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

5.7 Wat is de levertijd naar een buitenlands afleveradres?

Voor bestellingen die verzonden worden naar Belgie geldt een levertijd van ca. 2-3 werkdagen. U kunt uw bestelling naar Belgie volgen via www.taxipost.be, door uw toegezonden barcode in te voeren. Voor het volgen van bestellingen naar Duitsland (levertijd ca. 5 werkdagen) neemt u het beste hierover contact op met onze klantenservice

5.8 Hoe wordt mijn  bestelling geleverd?

Uw pakketje wordt binnen Nederland bezorgd door PostNL. PostNL biedt het pakketje 1 keer aan. Indien je dan niet thuis bent, wordt er een briefje in de brievenbus gedaan, waarop staat bij welk dichtstbijzijnde postkantoor je het pakketje op kunt halen.

5.9 Worden er verzendkosten gerekend?

Wij rekenen geen verzend- en retourkosten binnen Nederland en Belgie voor alle niet afgeprijsde artikelen (vanaf € 99,00 bestelbedrag). Voor artikelen besteld met een actiecode rekenen wij binnen Nederland en Belgie ook geen verzendkosten. De kosten voor retour sturen, van artikelen besteld met een actiecode, bedragen € 6,95 indien je gebruik maakt van ons retouretiket. Voor afgeprijsde artikelen rekenen wij € 6,95 verzendkosten*. De kosten voor het retour sturen van afgeprijsde artikelen bedragen € 6,95.  *Let op! Indien je de gehele bestelling retour stuurt ontvang je het aankoopbedrag inclusief de eventueel in rekening gebrachte verzendkosten terug. Indien je een deel van de bestelling retour stuurt wordt alleen het aankoopbedrag van het betreffende artikel teruggestort en blijven de verzendkosten voor rekening van de klant. Je kunt gebruik maken van ons retouretiket (niet verplicht) maar je mag ook zelf de vervoerder bepalen of de artikelen zelf terug brengen naar een van onze winkels. Indien je gebruik maakt van ons retouretiket dan worden de kosten hiervan €  6,95 in mindering gebracht op het terug te storten bedrag (nogmaals; alleen bij afgeprijsde artikelen!)  Naar Duitsland wordt euro  12,50 verzendkosten berekend en zijn ook retourkosten voor rekening van de klant. Maar ook hiervoor geldt dat als de totale bestelling retour wordt gestuurd het gehele bedrag inclusief de €  12,50 verzendkosten terug wordt gestort.

5.10 Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Voor elke bestelregel staat een afbeelding van een “rood kruis”en hiermee kunt u de bestelregel verwijderen.
Mocht u na de betaling te hebben gedaan, toch de bestelling nog willen annuleren,  dan kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Als u in uw bericht het ordernummer vermeld, dan zorgen wij dat het geld geretourneerd wordt en  uw bestelling niet verzonden wordt. Doe dit wel zo snel mogelijk, want  wij versturen de meeste pakketten binnen 24 na het ontvangen van de betaling!

6 Nieuwsbrief
6.1 Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Door te klikken op “nieuwsbrief” onderaan de pagina kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. U hoeft alleen maar uw naam en e-mailadres in te vullen. U ontvangt dan in uw mailbox altijd de laatste acties, aanbiedingen en informatie over de nieuwste collectie en trends.

6.2 Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?

Onderaan elke nieuwsbrief kunt u zich tevens uitschrijven voor de nieuwsbrief