VERZENDEN & VERZENDKOSTEN


Worden er verzendkosten gerekend?

Voor bestellingen vanaf € 99,00 bestelbedrag en niet afgeprijsde artikelen geldt:

  • Wij bieden gratis verzending aan als je kiest voor een van de service-punten van DPD of DHL. Dit is de meest milieuvriendelijke manier van verzenden omdat alle pakketten op 1 punt door de vervoerder worden afgeleverd. Voordeel is ook nog dat je zelf een tijdstip kunt kiezen wanneer je je pakket ophaalt bij het desbetreffende service-punt
  • Wil je je bestelling graag thuis afgeleverd hebben dan vragen wij een eigen bijdrage in de verzendkosten van € 3,95. Hierbij kun je ook weer kiezen tussen de 2 vervoerders DPD of DHL
  • Retourneren is gratis als je gebruik maakt van ons retouretiket, te downloaden via onze webshop https://www.marjonsnieders.nl/nl/service/shipping-returns/

 

Voor bestellingen van afgeprijsde artikelen of artikelen besteld met een kortingscode geldt:

  • € 6,95 verzendkosten ongeacht de hoogte van het bestelbedrag
  • De kosten voor retour sturen, van artikelen besteld met een actiecode, en afgeprijsde artikelen bedragen € 6,95, als je gebruik maakt van ons retouretiket (zie hierboven beschreven hoe je het retouretiket kunt downloaden). Dit is niet verplicht, je mag ook een eigen verzendetiket van een eigen gekozen vervoerder gebruiken (dan is het versturen wel op eigen risico, dus het beste kun je dan het pakket verzekerd versturen). *Let op! Indien je de gehelebestelling retour stuurt ontvang je het aankoopbedrag inclusief de eventueel in rekening gebrachte verzendkosten terug. Indien je een deel van de bestelling retour stuurt wordt alleen het aankoopbedrag van het betreffende artikel teruggestort en blijven de verzendkosten voor rekening van de klant.

Je dient het pakket, binnen 14 werkdagen na ontvangst van je bestelling, naar ons terug te sturen. Het bedrag (minus eventuele kosten van ons retouretiket voor de sale-artikelen) wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort op de manier waarop je zelf de betaling hebt verricht (dus bijvoorbeeld een creditcard-betaling wordt ook altijd via je creditcard teruggestort).


Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen door Marjon Snieders?

De orderbevestiging komt via de email. Het is daarom belangrijk dat je het goede e-mailadres opgeeft. In onze checkout vragen wij daarom ook om je e-mailadres 2 keer in te vullen zodat hier geen spelfouten in zitten. Via de orderbevestiging per mail geven wij aan dat de bestelprocedure succesvol is verlopen en dat wij je order hebben ontvangen.

Kan ik het pakket ook naar een ander adres laten versturen?

Ja, dat kan. Je kunt tijdens de bestelprocedure aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien je een ander adres voor aflevering wenst te gebruiken kun je dit hier ook aangeven.

Met welke vervoerder worden de pakketten verzonden?

Wij versturen onze pakketten binnen Nederland en Europa met DPD Parcelservice en DHL. Je kunt zelf kiezen aan de hand van je voorkeur voor een van beide vervoerders.Je kunt er natuurlijk ook altijd voor kiezen om je bestelling in onze winkel op te halen aan de Neerstraat 34 in Roermond. Klik hier voor een routebeschrijving.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je op werkdagen van maandag t/m vrijdag vóór 13.30u bestelt, wordt het pakketje in principe binnen 1-3 werkdagen bij je thuis afgeleverd. Wanneer je ná 13.30u uur bestelt evenals op vrijdag, zaterdag of zondag, dan kun je de bestelling op dinsdag of woensdag thuis verwachten.

Als je kiest voor DPD express dan wordt het pakket de volgende werkdag (!) (dus NIET op zaterdag) voor 12.00u geleverd. Hiervoor worden € 20,00 kosten in rekening gebracht. Ook hierbij geldt dat je de bestelling op een werkdag voor 13.30u moet hebben geplaatst.

Waar kan ik de status van mijn bestelling terugvinden?

Je kunt de status van je bestelling terug vinden in je persoonlijke account. Onze bestellingen worden binnen Nederland en alle andere landen in Europa bezorgd door DPD Parcelservice en DHL. Wij verzenden de bestellingen altijd als pakketpost, dus altijd met een track&trace code die je automatisch via mail ontvangt op het moment dat je bestelling is ingeleverd bij DPD of DHL. 

 

Bestelling volgen binnen Nederland

In dat geval ziet je in je bestelstatus een track&tracenummer bij de bestelling. Met dit nummer kun je op de site van DPD www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/volgen of op de site van DHL www.dhlecommerce.nl/nl/consument/track-en-trace het verzendtraject van je pakket volgen.Wanneer je bestelling de status ‘verzonden’ heeft en deze is met DPD of DHL verzonden, dan staat er in de bestelstatus een track&trace nummer achter het bestelnummer. Als je op dit nummer klikt, kun je op de site van DPD of DHL zien waar je pakket zich bevindt in het bezorg traject.Het kan voorkomen dat je, na het klikken op het track&trace nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het track&trace nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat DPD of DHL het track&trace nummer nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt je bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wat is de levertijd naar een buitenlands afleveradres?

Voor bestellingen die verzonden worden naar België geldt een levertijd van ca. 2-3 werkdagen. Je kunt je pakket volgen via  https://www.dpd.com/be/nl/ontvangen/waar-is-mijn-pakket/

Voor het volgen van bestellingen naar de andere landen binnen Europa (levertijd ca. 5 werkdagen) kun je dit het checken via DPD www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/volgen of neem hierover contact op met onze klantenservice.

Je pakketje wordt binnen Nederland en Europa bezorgd door DPD. DPD biedt het pakketje 1 keer aan. Indien je dan niet thuis bent, wordt er een briefje in de brievenbus gedaan waarop staat bij welk dichtstbijzijnde DPD parcelshop je het pakketje op kunt halen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Voor elke bestelregel staat een afbeelding van een “rood kruis”en hiermee kunt u de bestelregel verwijderen.Mocht u na de betaling te hebben gedaan, toch de bestelling nog willen annuleren,  dan kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Als u in uw bericht het ordernummer vermeld, dan zorgen wij dat het geld geretourneerd wordt en  uw bestelling niet verzonden wordt. Doe dit wel zo snel mogelijk, want wij versturen de meeste pakketten binnen 24 na het ontvangen van de betaling!